Wednesday, April 14, 2010

poli...KPTM...poli...KPTM????

nie dak2 kls aku yg very spoting kat cini!!!!

dah lame aku x bkk n story dlm blog nie...
nie ha aku nak cite...
aku kini telah berada di poli....

sblm g aku bnyk berfikir perihal belajar aku ini..

bak kate orng tua2 pilihan org tua kita amat lah tepat..

jd dgn berat ati aku g jgk poli & aku meninggalkan kwn2 ku yg amat baik & x prnh aku jmp selama ini...

THANKS MY FRENDS!!!!!

I LUV & MISS U ALL....

tp pe2 pon KPTM HEBAT!!!

cayok2 KPTMBP!!!

dan akhirnya aku g juga poli yg agak jauh dari rumah ku iaitu di Perlis....





bnyk sgt bende2 & masalah yg kuhadapi disini...

tp ada juga rakan yg memahami ku disini..

thanks ana,sue,rina n mereka yg memahami ku....



aku juga telah menghadapi kesukaran ddk satu room mate yg jenis x reti bhse n x suke mnjage kbrsihan...

so bile aku x thn aku pndh bilik...



kat poli nie bnyk yg perlu kite kechup...

klau x, x der nyer kite dpt ape yg kite nak..

pnh skali tue aku dpt assigment yg bnyk gile...

ingtkn lame lagi nak anto...

rupenye mnggu yg kene hntr tue tibe...

huh!!!

klm kbut aku ngan membe2 kls aku cari bhn..

pyh2!!!!!



final tnggl lagi sebulan...

hmm!!!!blh ke x aku jwb nie...

tp aku amat berterima kasih kepada pnsyrh akaun aku yg bnyk beri smgt pd kami semua...

bak kate die "jgn ckp ssh klau nak wat ssuatu keje tue...

ckp jek sng gerenti dpt..."



bile disini baru la aku tau mngapa kakak aku dulu slalau nagis bile dok jauh2 ngan family...

rupenye kt akn dpt rase yg kite nie rindu kat mereka...

tp ade hikmah disebalik ini semua...

antaranya kt dpt hdup berdikari...

hmm!!! bgs gak klau gitu..

huhuhuhu



poli nie blh dikatekn beso la...

pnt gile bile aku dah naik tngga yg mcm batu caves tue tibe2 x der kls...

ha!!! lg satu...

aku grm gak ngan dak2 laki kls aku kat cini...bkn nak reti tlg gtng royong arie tue..

huh!!! die pnye pnt x leh nak kate pe la kan..

yg tlg pon abg cina tue ngan abg raden...

baik gile mereka berdua...

thanks bang...



smpi sini dlu la aku celoteh...

pnt la plk....

huhuuhu ; )

No comments:

Post a Comment